چرا بسته بندی مهمترین عامل موفقیت فروش است؟ طبیعتا برای این موضوع دلایل روانشناختی هم وجود دارد که به عملکرد مغز و واکنش آن به تحریک در برابر اطلاعات و گرافیک روی بسته بندی باز می گردد. نیمکره چپ مغز به تحلیل نوشته ها و کلمات می پردازد در حالیکه نیمکره راست به تحلیل تصاویر می پردازد. همین مساله طراحان را ترغیب کرد تا نوشته ها را در سمت چپ بسته بندی و عکسها را متمایل به قسمت راست بسته بندی قرار دهند تا فرایند دریافت سیگنال از کالا به مغز سریعتر شکل گرفته و کالا در میان چندین محصول از رقبای دیگر، .




تخفیف بسته ,بندی ,مغز ,پاورپوینت ,تحلیل ,ها ,بسته بندی ,پاورپوینت تأثیر ,می پردازد ,میزان فروش ,به تحلیلمنبع

مقاله ای جامع در مورد تکنولوژی جوشکاری به صورت (PDF)

جزوه آموزشی جامع پرورش قارچ دکمه ای (ورد 50 صفحه)

افسنطین

بازاريابي

شیت آماده لایه باز با تمام مدارک معماری پروژه دانشکده معماری

پرسشنامه موانع رعایت اخلاق حرفه ای

دانلود قاب(فریم) دیجیتال با موضوع طبیعت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی Mitchelld6n9yjs casa اَلو دَر / Alo Door سبزه زار قالب وردپرس زیلو نگاره میبد اجاره سوئیت، خانه و ویلاهای مبلا اجرای دکوراسیون اداری دانستنی هایی جذاب راجع به خانه تل استار